God Morgon.

Loke sitter i sin babysitter och pratar på till hans favorit program Händige Manny. Och jag sitter med min kaffekopp i högsta hugg och försöker att vakna till liv! :)

Idag har vi ett lugnt schema först ska vi upp till tant Sarah och dricka lite morgonkaffe med moster Anna. sen ska vi hem och fortsätta att byta till Höstgardiner blev klar i köket igår och jag blev supernöjd. Idag så äre det sovrummet som ska få nya gardiner och köpte även ett nytt Överkast till sägen och så har jag kuddfodral som är lika som gardinerna och ny duk. så nu får Hösten komma. jag är förberedd :) 

Sen så blir det inte så mkt mera för oss lite tuss och torka golv bara tvätten gjorde jag igår. så det blir en lugn dag. och det är ju pappas sista em skift idag :) vilket gillas för i mon har han helg och är hemma med oss :)
han ska besikta sin bil i dag osså :) hoppas att den går igenom och jag ska besikta min den 9 september. samma dag som det är premiär på jägarna 2 ska fråga säljan om dom vill vara barnvakt så vi kan gå ut och äta o gå på bio.  :)

det är så mkt jag skulle ha lagt ut men hinner inte. men ni ska få receptet på nyponsoppan som jag lovade. :)
sen har jag en massa andra bilder som ska ut! men dom kommer.

Igår va vi billös hela dagen, lite ovant kan jag lova när man är van att ha bilen hemma, så tror ni att jag kom på en massa ställen jag skulle ha vart till igår då? Ja bara för att jag inte hade nån bil hemma ;P haha..
men klart att man lånar ut när en familj behöver hjälp ♥ tvekar jag inte en sekund,


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0