God morgon!

Här är vi uppe tidigt som vanligt :) men vad gör de? hinner få mkt gjort om dagarna då.

Vill börja med att tacka alla underbara som har gratulerat mej på min födelsedag :) det värmer ska ni veta! Och jag måste ha vart snäll för jag fick så mkt fint på min dag! ♥
Och nu är det bara att ladda om för mer kalas, idag så kommer Suz på förmiddagen och ska lösa melodikrysset med mej o lite smörgåstårta ska hon få :).
Sen kommer flickvännen med familj hit på mat dryck o övernattning :) mysigt!! ♥

Vill tacka min underbara familj som alltid ställer upp o har Loke när vi behöver hjälp! Igår hade moster anna han en stund så mamma o pappa fick åka o handla lite :) va in till Gävle o köpte en till Orkidé jag bara älskar dom blommorna :) har ingen plats för flera men de skiter jag i ;) snart så får jag flera fönster att ha dom i ;)

Och av flickorna så fick jag presentkort på Trivsamt och det uppskattas kan jag lova :) ska dit o kolla lite men jag vill ju ha allt där. ;) men ska nog vänta tills vi har flyttat så jag kan se om det är något exrta jag behöver :) tack snälla flickor för present o blommor ♥

Sen fick jag även pengar som ska jag köpa hatthylla o skoställ för :), och den andra blomman som jag la ut på fb som jag fick av syster o pojkarna ♥
Sen fick jag lite smått o gott som jag behövde till hemmet! tack alla ♥

O av älsklingen o loke fick jag ju min mobil ♥ fast den fick jag lite tidigare för jag tror inte att Johan kunde hålla sej ;) hehe tack mina älsklingar!

Ne kanske är dags att göra iordning oss nu för att invänta ett besök av suz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0