Godmorgon!

Idag har vi fullt upp hela dagen, först så ska jag till Tandläkaren nu på förmiddagen :/

 sen så kommer Marika & julie hit.♥ Vilket vi ser mkt fram emot. Sist jag såg henne så va hon bara 2 veckor gammal så det ska bli spännande o se hur mkt hon har vuxit!
Marika är ganska nyfiken på Loke osså han va ju 3 månader gammal då. O han har ju vuxit! Så det ska bli kul umgås med våra bästa o dricka lite kaffe!

Det är ganska konstigt att Jag o Marika fick barn nästan sammtidigt. Jag fick Loke den 10 Maj o hon fick Julie den 31 Juli :) O hon är min bästa vän vi lekte mkt ihop när vi va mindre, o har alltid hållit ihop kan man säga, fast vi inte pratar med varandra varje dag så vet vi vart vi har varandra!
Det kan gå månader innan vi ses, sen kan det komma ett sms där det står "jag vill ha kaffe sätt på lite".

Sen när dom har åkt så är det dags att börja packa ner lägenheten, vi ska börja köra lite grejjer på söndag o då ska så mkt som möljigt dit så att det inte är så mkt kvar när det är dags att flytta!
Jag ska åka o köpa flyttkartonger imon, men har några hemma nu så jag ska börja lite smått ida redan!

Ne nu hinner jag inte sitta här med.

Hade så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0