God morgon!

Inatt har det inte vart en bra natt, Loke vaknade vid 02.30 o hade jätte svårt att somna om. Han sover dåligt nu förtiden. Smågrinig och det tar lång tid för honom att slappna av o somna riktgt. Vet inte om det är tänderna som spökar, fast han är ju i en ålder där det händer mycket i hans liv nu!

Igår hade vi Suz o Lollo här på besök på kvällen, trevligt..

Idag så är det dags för Halloweenfest, jag o Marina va i viken igår o fixade det sista, men jag vet inte om vi fick med allt för vi va båda ganska snurrig igår ;) det blev inte många rätt för oss! men det återstår att se ;) ser fram emot lekarna som flickorna ska göra ;) haha.
Jag har lite små panik för jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mej men det brukar ju lösa sej tillslut men innan dess så är jag stressad till 1000! Att jag alltid ska vara ute i sista stund fattar inte att jag aldrig lär mej nångång!!

Åhh i går vände sej Loke från mage till rygg helt själv o både jag o johan såg det :) kunde inte stoppa mina tårar dom bara kom. Jag vet inte vaför men så fort Loke gör något nytt så kommer tårarna som ett brev på posten! ♥

Till veckan som kommer så ska vi börja rusta i nya lägenheten :) så är det någon som har trökit så finns det en unge som ni kan leka med ;) eller måla lite kanske ;) hjälp motages alltid! ;) Längtar tills vi kan få flytta in! Det ska bli så skönt att få större o ett eget rum till Loke så han slipper sova med oss!
Badkar får jag med o tvättmaskin inne. *LYX*
Öppenspis I love it!
Kommer att bli så bra så :)
Fast jag kommer att sakna denna lägenhet osså både jag o Johan trivs så himla bra i den. Bara det hade vart ett rum till så hade vi nog bott kvar!


Jag bara älskar denna bild ♥ Dom är så fina våra pojkar! Detta är kärlek ♥

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0