God Morgon :)

Ja på Brogårdsvägen är vi uppe i tid :) Eller jag o Loke iaf pappa o rocky sover fortfarande och snart ska Loke göra dom sällskap i drömmarnas värld. Han ska sova frukost! ♥
 
Idag så ska jag o min kära mamma ha en Valbo dag :) det gillas Johan ska vara hemma med Loke :) han sa att jag absolut inte får handla nå till Loke han eller Rocky utan bara något till mej själv. ;) men de är så svårt brukar bara handla till dom 3 jag ;) mkt roligare än att handla till mej själv ju :)

igår kväll så hade vi en super mysig fredadskväll Loke somnade efter 19 och då började vi med maten grillad kyckling och potatis sallad och lite goda såser och ett glas vin till :) Mmm så gott de va :)
sen vart de soffmys som bara vi kan ;) ♥
 Helt underbart kan jag säga att få sitta hemma och mysa med kärleken o veta att våran prins sover gott på övervångingen. :)
Det kunde jag inte tro för 3 år sedan att jag skulle ha världens finaste sambo och underbaraste son ♥
 

ne nu ska jag lägga Loke så han får sova en stund.

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0