Fredagsmys!

God kväll :)

Tänk vad veckorna rusar förbi mej, redan fredag och jag undrar vart alla dagar tar vägen.
Älsklingen har åkt o köpt pizza o Loke sover :) så jag o älsk ska luta oss i soffan med ett glas vin och kolla på film :) Fredagsmys!

va hem till mamma o pappa o hälsade på dom kom ju hem från Ullared idag jösses vad kläder dom hade köpt till Loke :) så det blir för mej att åka till Ikea och köpa en till Byrå till han så han får plats med alla sina kläder :)
även faster anna hade ju köpt till han när hon va i kreta. =)

idag så tog jag med mej familjen och åkte till Sandviken och handlade lite på Rusta, Dollar och Ica Maxi :) O du Marina jag behöve inte fråga personalen och visa mina varor idag ;) haha

Imon ska jag gå fram o kolla lite på alla som har Loppis vem vet kanske gör nå fynd med ;) vem vet...


tavlan jag beställde till Loke super nöjd.


skorna han fick av farmor :) lite stora nu men snart så kan vi anväda dom :)


fick han av faster anna :)


dagen Loke :) mammas solstråle


dagens rocky :) mammas allt.


men vad äre som händer i Norge då?? nytt Terrorrattack, herregud säger jag bara vart är världen på väg igentligen.?! Är det detta samhälle vi ska låta våra barn växa upp i? helt sjukt tycker jag.


Nu kommer maten


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0