Dålig uppdatering!

God kväll.

Ja min uppdatering har inte varit den bästa på senaste tiden :( känns inte som jag hinner med att Blogga nu. men fråga mej inte vad jag gör om dagarna/kvällarna. :)

Men i onsdags så åkte jag Loke och Rocky ut till stugan och gud vad mysigt va hade det Loke somnade vid 21 och jag o rocky gick ut på bryggan med en Bacardi o satte oss där o bara njöt av den varma sommarkvällen, sen tog vi ett dopp o vidare in i sängen o la oss. Loke väckte mej 07 morgonen efter med ett leende som bara han kan bjuda på :) mammas kille.


 han har verkligen inte mammas morgonhumör

Gjorde frulle åt Loke sen somnade han om igen, så jag o rocky tog våran frulle ute i morgonsolen :) helt underbart! sen på fm så kom Emmy, Liam, Suz och sebastian ut till oss o badade o dödade några timmar med oss :) tack för en mysig dag! :)

sen på torsdags kväll kom Älsklingen (som har jobbat em) ut till oss :) fredagen va det inte så bra väder men jag skulle bada en gång till hade jag bestämt mej för :) så det var bara att hoppa i fast det va skitkallt. :)

Liam och Sebastian badar :)

 

skön sommarkväll på bryggan :)


mammas rocky älskar att vara i stugan :)

stugan :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0