Nästan allt klart :)

Ja nu är snart allt klart för att hjärtegrynet vårat ska kunna komma :) Bilstolen är hemma babygym skötbord osså en sån som dom sitter i på golvet som  jag alltid glömmer bort va de heter :P bara vagnen som saknas nu men den ska vi snart hämta :) bilder kommer sen.. =) så nu väntar vi nästan bara på hjärtat. ska in till valbo o köpa det sista snart med. lite kläder fattas sen är allt klart :) just ja en badbalja måste jag skaffa med. Har vart hemma från skolan i 3 dagar nu :( har så ont i bäckenet tror nästan att jag har fått foglossning, ska till Barnmorskan på Tisdag så jag måste kolla med henne då.. har så ont kommer knappt ur sängen själv Johan måste hjälpa mej. Känner mej som att jag vore 90 år går som en kratta stönar o stonkar hela tiden. :/ Men de är ju sånt som hör till en Graviditet. Är i vecka 28 nu det bara rusar fram hoppas att dom sista veckorna osså gör det :)

 

Underbart väder är det osså synd att man inte kan vara ute o hålla på, går med Rocky bara sen måste jag in o lägga mej får så ont. vill ju  kunna gå låååånga promenader med han nu men de går ju inte :/

 

 

Det är så häftigt nu, jag känner vart Knoddas ligger o hur h'n rör på sej hela tiden vilken underbar känsla att känna sitt barn leva om i magen. :) Har nästan fortfarande inte fattat att jag o Johan ska ha barn. jag menar hur stort är inte det! Men jag vet att jag är redo för det ska göra mitt bästa för att bli en bra Mamma. och jag vet att Johan kommer att bli den bästa pappan i världen :) Knoddas är vaken allt mera nu för tiden :) underbart!!

 

Mamma o pappa längtar <3

 

 

puss puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj oj oj nu börjar jsg få lite smått panik, har knappt börjat fixa över huvutaget, känns ju som att det är så längt kvar men så tänker man efter så är det bara 3 månader kvar! Hehe får ta och lägga på ett kol nu :) Hoppas allt är bra med dig och lilla knoddas. Snart är dom här våra små gulltroll <3 Kram Elin

2011-02-10 @ 11:34:33
URL: http://detfiinastevigjort.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo månaderna går fort allt klart här nu bara lilltrollet som saknas nu :) ni ska få en kille va?? kram

2011-02-13 @ 14:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0