Godkväll mina kära läsare ♥

Visst blir man glad när man tittar ut genom fönstret? snön faller vitt och lägger sej som ett tjockt täcke över oss :)
Julkänslan kommer krypandes över mej fast mitt hem är allt annat än juligt o mysigt just nu, det står flyttkartonger överallt längsmed väggarna och det är saker överallt som ska ner i kartonger!

Vi börjar flytta nästa helg och det ska bli så skönt att få komma iordning lite o få igång våran vardag igen den är lite rörig just nu.
Skulle till lägenheten idag med lite saker men den planen gick i 1000 bitar för när jag kom dit så hade dom nyss slipat golven o haft på nå medel så att man kunde nästan spegla sej i golven, man får inte gå på det föräns det har torkat så jag gör nya tag i morgon ist!

Vi kommer att trivas så bra i vårat nya hem, det vet jag både jag o Johan gillade lägenheten från fösta stund.
Tror nog att Loke oxå kommer att trivas jättebra! Och Rocky kommer att tycka om att få lite större han med. :)

Vi har blivigt bjuden på 2 st kalas den 17 men måste tacka nej till båda eftersom att det är våran flytt helg :( Först fick Loke en inbjudan av Malte som fyller 5 år och sen så kom det en inbjudan från Flickvännen som fyller 1 år. Men vi får ta o hälsa på dom båda en annan dag! Tack så mkt för inbjudningara. Hoppas att ni kommer att få en underbar dag båda 2 ♥


Lillhjärtat badar i diskhon ♥ han älskar att bada mitt lilla charmtroll.



Snart blir våran bebis 7 månader och allt går så fort med han. Vi vill stoppa tiden och ha våran bebis kvar ett tag till. Fast vi längtar mkt efter att han ska kunna gå o springa omkring o prata med. men bebis tiden bara sprang förbi oss känns det som.
Våran stora kille. Mamma Pappa o Storebror Rocky älskar dej mest av allt Loke ♥


Ne nu ska jag faktisk krypa ner o sova, har en sån fruktansvärd huvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0