Regn och Rusk

God Morgon ♥

Idag bjuds det på Regn och Rusk, men inte mej emot då kan jag städa och poa lite inne :) Inte mej emot Älskar att städa och grejja. men jag skulle ha vart och köpt nya hållare till mina gardinstänger så jag kan sätta upp mina älggardiner i sovrummet nån gång.

Denna helg har vi spenderat med Peter Annica och lilla Viktoria ♥ I fredags åkte jag o annica med ungarna och hund ut till stugan för att mysa lite. regnet öste ner men inte oss emot vi satt inne och myste med våra underbara ungar och på kvällen så drack vi lite vin och spelade spel. Myyyys. ♥

Morgon mys i stugan.


sen på lördag så kom dom hit till oss för lite mat och tåg åkning.


Våra fina ungar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0