♥ Höst!? ♥

God morgon!

va ut i tvättstugan nyss är det sant är hösten på väg? Kan jag ha sån tur att sommaren är över och min favorit årstid är på väg? :)
Älskar verkligen hösten och vintern, När man ser löven ramlar av träden det luktar friskt i luften och vindarna blir kallare och man kan vara ute och röra sej utan att svetten rinner av en som smält smör i solsken.
Alla äckliga insekter försvinner ormarna går i ide och björnen letar upp ett ide och går o lägger sej.!

På kvällarna tänder man en massa ljus och kryper ner i soffan med en filt och bara myser med den man älskar mest i hela världen till en bra film. Och utanför fönstet faller snön tugnt ner på marken och bildar ett vitt täcke som lägger sej så vackert över vår lilla by!

rocky älskar osså vintern han kan vara ute och springa o skutta o slänga sej  snön som han alltid gör. han kan röra på sej utan att det är för varmt för han med. Ja min familj älskar vintern. ♥


Sen kommer Oktober och den efterlängtade älgjakten :) när man får packa sin ryggsäck med mat mackor o oboy gå upp tidigt och sätta sej i skogen och bara vänta och lyssna efter knak och sprak! och sedan får man se dom otroliga älgarna komma springandes och man blir helt varm i kroppen hjärtat slår dubbelslag!
Man väntar på att skottet ska gå och man andas inte för man är rädd att älgen ska höra det och bli skrämd!
Jag bara älskar älgveckan! ♥



Älgveckan och Höstern med sina vackra färger ♥


Idag så blir våran Prins hela 3 månader ♥ Herregud säger jag bara snart är han väl 1 år och mamma hänger inte med. Fast jag är med han varje dag så hinner jag inte med hans tempo! Han utvecklas mer och mer för varje dag som går! Mammas allt ♥







Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0