Helgen består av kräftskivor!

God morgon.

Som rubriken säger så är det Kräftskivornas helg, igår så va vi till Mogge och åt kräfter och idag så är det Storvik och umgås med Johans kompisar från Sandviken som ska vara där.
Fast vi blir inte kvar så länge för Loke ska vara med. =)

Igår så va Loke och tog spruta, det tyckte inte jag om så mormor följde med och det tackar jag gud för, hatar att se mitt barn ha ont o grina, men det gick jättebra han slutade grina på en gång. mammas duktiga pojke ♥ Och han växer så det knakar nu väger han 6340 och är 64 lång :) ingen liten kille nå mer. Vart tog mammas bebis vägen?!
Sen efter det så vart det en fika på trillin med några av mammas jobbarkompisar! och en långlunch vart det med, mysigt!

Ne nu ska jag lägga en trött prins för att sova frukost!


Ha en bra dag!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0