Fyrhjuling.

God morgon!

Ja i morse så vaknade lillprinsen toook tidigt vi brukar inte gå upp före 06.00 men han ville upp ´05.45 han så de va bara att traska upp ur min varma säng de :)
Nu har vi ätit frulle o mamma måste ha lite kaffe så jag kan ta tag i dagen o alla måsten.

Först så ska vi skjutsa mormor till Ockelbo o sen vidare till Sandviken för att kolla runt lite på trivsamt och Lindex.
Sen blir det färd hem till min farmor för hon ska lära mej att göra egen nyponsoppa :) tänk vad kul att kunna ge Loke hemmagjord nyponsoppa sen när han får äta! ♥

Älsklingen jobbar em denna vecka så jag och Loke får roa oss själva vi. Mkt roligare när han är hemma men nån av oss måste ju jobba . :)
Så idag får vi inte träffa pappa så mkt som vi vill men sånna dagar finna ju osså tyvärr...


Som sagt så va vi på Loppis igår och gjorde några fynd. Loke fick en fyrhjuling av momor ♥ tack så mkt snälla mormor. Nästa sommar så åker han nog på den för fullt ska ni se. Då blir jag en hönsmamma ska ni se. :) haha
Johan vart jätteglad när mamma skickade en bild på hennes inköp! och morfar med, klart att hans pojke ska ha en hjuling säger han. Gud vad dom kommer att åka hela tiden sen ♥ Johan säger att han måste ju osså köpa en sen :) och de har jag inget att säga till om ;)


Loke på sin hjuling. ♥


puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja nu står det inte på även fast det känns som dagarna sniglar sig fram :)

Å så söt lilla Loke är :)

2011-08-29 @ 13:05:18
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0