God Morgon!

Skönare väder ute idag, igår höll jag på att dö av värmeslag! Då va vi till Högbo med morfar och Mogge och kollade på bilutställning. Men det var för varmt så vi åkte hem ganska fort! In i duschen och sen vilade vi en sväng.

På kvällen så åkte vi o hämtade Johans bil som hans kompis har polerat och gissa om Johan vart nöjd ;) han blev som en liten pojke på julafton ♥ Mormor va här o nattade loke som somnade utan krångel :) duktig pojke. =)

osså blev det pizza på kvällen :) satt inte helt fel.

Och idag så ska Johan jobba extra så då följer vi med mormor på Loppis älskar verkligen att gå på loppis man kan ju hitta så mkt fina saker till toook blilligt! :) och det gillar jag!

sen blire nog lite städning och tvätt som står på schemat i vanlig ordning, sånt som måste göras varje dag! men inte mej emot jag gillar ju att städa och göra fint. ska putsa fönsterna och kolla efter mina höstgardiner och kuddar! :) byta ut lite ljusstakar osså. Älskar höstern ♥


Ne nu ska jag ha morgon mys med lillprinsen ♥






Puss o kram

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram

2011-08-28 @ 08:59:50
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0