God Kväll ♥

Idag så rensade Johan sin mobil på sina kort och då hittade han korten från förlossningen. :)
   


   
Första mötet med en underbar Loke ♥        Kärlek vid första ögonkastet ♥      Nu börjar dom värsta värkarna.



                                                             
                                                                  Nu får vi äntligen åka hem ♥


Idag så har det vart  fullt upp igen, på morgonen kom mamma och anna på fika. :) sen var det bara att börja med städningen innan åskan kom och jag fick ta paus och gå upp o lägga med mej min prins i sängen och sova en stund.
Sen var det dags igen att börja städa.
Men jag bestämde mej för att åka till Sandviken och hälsa på Stefan en sväng. sagt o gjort tog en paus igen i städningen och for till sandviken.
Kom hem vid halv 8 med en kanon trött prins som hade svårt att somna om i sängen. men efter lite mat och sång från mamma så somnade han direkt. ♥

Så det var bara att ta fram tuss och göra klart städningen när han hade somnat. och nu sitter jag här en stund innan det är dags för dusch och sängen.
För imon är det stugan och annica o viktoria som gäller :)


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0