God Morgon.

Ja igår så va jag iväg och tattuerade mej igen :) denna gång skrev jag Loke på vaden, så nu kommer prinsen alltid att finnas hos mej. ♥ sjukt nöjd blev jag! Idag är det Johans tur att skriva loke.



igår så träffade vi Julie Lokes kompis, gud så söt hon är, Marikas lillflicka ♥ bilder kommer sen. Lokes 2 bästa kompisar är tjejer annicas Viktoria och Marikas Julie, Vi trodde ju osså att vi skulle få en flicka och så kom denna underbara pojk ut till oss, han får ta hant om dom när dom blir större. :) Kommer att få fullt upp min prins.

Idag händer det inte så mkt skulle jag tro, måste ta tag i lägenheten det ser ut som 7 svåra år här hemma nu och det gillas inte. :( Fast jag gjorde köket i morse när prinsen satt och kollade på tv. bara resten kvar nu men det går fort!

Måste iväg och köpa en present till Liam men som fyller 2 år :)


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0