God Kväll.

Nu sover båda mina prinsar, Johan jobbar ju fm denna vecka  så då blir det tidig kväller. O Loke va lite svår sövd idag, han har vart i Säljan på em. Dom ville ha han kvar en stund sa dom så det var bara att åka hem utan barn. Slocknade på soffan direkt när jag kom hem och Johan väckte mej halv 6, så jag är inte så trött än. Så jag passar på att städa bort dagen, har även rensat löken som vi har plockat upp idag, o nästa sommar ska vi så mer, dom va ju mkt godare än dom man köper i affären. Så nu väntar vi bara på att Tomaterna och Gurkan ska bli klar! :) Så gott med egen odlat!

Idag så har vi bara haft en slapp dag legat i soffan och kollat på film tills ja typ nu!

Men imon händer det grejjer äntligen ska jag få göra det som jag har väntat på så länge, ska tattuera in Loke vaden ♥ så han kommer alltid att finnas på mej för resten av mitt liv! Han ska veta att han är så älskad av oss. Johan ska oxå skriva in Loke ♥

fast på morgonen blir det kaffe hos söta Jessica och barnen ♥ det var ju så längesen sist. :)


Ne nu ska jag städa klart!


Puss hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas tattueringen blir bra! :)

2011-08-08 @ 13:56:24
URL: http://igorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0