5 Generationskort

God kväll

Idag så har jag, Loke, pappa och min farmor vart till nynäshamn för att hälsa på farmors mamma. min gammelmormor. Hon blev jätteglad när vi kom ♥ Och Loke skötte sej jättebra i bilen, gnällde inte en gång på ner vägen. Men när vi kom till Österfärnebo när vi skulle hem så var det inte kul att åka nå mer så då blev vi lite gnällig. men det gick över ganska fort! Vi stannade ganska många ggr för mat och blöjbyte. Det är ju ca 30 mil dit så det hade ju inte gått att åka hela tiden. Han är så dukgit min prins ♥
Och gammelmormor vart så kär i Loke han var det finaste hon har sett sa hon :) och Loke somnade i hennes famn och hon vart så nöjd :)


Loke med sin gammel gammel mormor Birgit ♥

 
5 Generationer ♥ Morfar Bosse Gammelfarmor Birgitta Mamma Johanna Gammelgammel mormor Birgit och Lilla Loke ♥

Nu är vi hemma igen och Loke sover i sin säng så sött ♥
så skönt att det inte är nå problem att åka bil med han, och på söndag så ska vi åka till Orsa Björnpark med hela min familj, ska bli så mysigt.


Imon är jag bjuden på Lunch hos Suz :) och efter det så åker nog jag o Loke till Stugan för farmor och farfar är där och dom längtade efter Loke ;) så hoppas på finväder så vi kan bada :)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0