näst sista dagen på skolan

Imon äre sista dagen i skolan :) och ni kan inte ana hur skönt det kommer att bli o gå hem på min mammaledighet. =) ska bara njuta varje dag, hoppas på fin väder så jag kan vara ute och grejja lite. skulle ha behövt städa ur bilen har typ bara gjort det i gång i vinter så det är verkligen på tiden. =)

 

Va till barnmorskan igår allt ser bra ut med lillhjärtat fortfarande jag har gått upp 12kg inte så farligt mkt följer kurvan perfekt :) fast hjärthjuden va högt igår, men gick ner igen knoddas va nog bara lite stressad en stund för sen vart de normalt igen :) ♥ Läntar tills jag kan packa väskan o lägga unden i vagnen och gå en promenad med bebis och Rocky. ser verkligen fram emot det. bara 31 dagar kvar idag ♥ sjukt hur fort tiden har gått, kommer ihåg som om det vore igår jag rinde till Johan och sa att jag var gravid. =) och nu är det bara 1 månad kvar! längtar sjukt mkt tills hjärtat kommer.

 

Ni kanske inte vet våra namn än kommer inte ihåg om jag har skrivit det eller inte. Men blir det en kille så ska han heta Loke och tjej Saga =) så det återstår att se vad  det blir! spelar ingen roll för mej bara h*n är frisk och mår bra! Är inge nervös alls för förlossningen än men det kommer nog den dagen vi åker in. Just nu känns det bara: Vad ska jag vara nervös över ungen kommer att komma ut och ont kommer det att göra. men ta de lungt Johanna du hinner bli nervös ;) haha

 

Ne undra om jag ska fortsätta med det jag höll på  med tidigare. Inte ett skit, jo jag ska plocka ur skåpet lämna tillbaka lite böcker och skjutmått mm.

 

Ha en bra dag mina kära ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0