27 dagar kvar ♥

Ännu en helg har passerat oss i full fart!

 

och som rubriken lyder så är det bara 27 dagar kvar tills beräknad bebis :) jag börjar att bli otålig vill att hjärtat ska komma till oss snart. Magen börjar bli tung känns som den hänger ner i golvet mm. trycker på i Bäckenbenet hela tiden. förlåt om jag klagar men nu vill jag ha ut ungen ♥ börjar bli lite tugnt nu, trodde inte att de skulle bli det med tanke på att jag inte är så stor men ack så fel jag hade.

Helgen som vart har vart kanon på alla vis. Min första dag på mammaledigheten började med ett besök hos bästa Jessica för lite prat o fika slog ihjäl nån timme med henne ♥ sen vidare hem och började städa lite för att sen göra sej i ordning för lite mat hos Terese & Morgan med mamma o pappa anna och micke :) trevligt och gott var det kan jag lova.

Lördag va en familjedag i Valbo :) bara älsk och terese som inte var med. anna och micke skulle in och köpa ett nytt överdag till sin soffa, men de vart storhandling för oss alla. Mamma köpte en DVD pappa en TV jag en Mediaspelare till Johan anna en ny mobil och micke klädsel till soffan. :) så Lördagen gick i shoppandes tecken :) vilket jag gillar skarpt. På kvällen vart det grillat hos mamma och pappa med anna och micke. mamma hade köpt glass maränger grädde och bananer till efterrätt hon vet att jag älskar det! så tack snälla underbara mor ♥ Kollade även på fritt villt 3 och Himlen är oskyldigt blå.


Idag har bara vart slappdag! har typ legat i soffan och kollat film hela dagen =) ganska skönt det med kan jag lova! Nu är Johan i viken och lämnar tillbaka Jannes bil, sen ska vi fixa ihop nå mat tills ikväll med. Piroger tror jag det stog på menyn! *Mums*


Hade bra alla kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0