10 Dagar ♥

God dag mina underbara ♥


Ännu en vacker dag lider snart mot sitt slut, älskar verkligen dagar som dessa helt underbart inte för varmt och inte för kallt. Gillar inte när det är för varmt nu de blir så jobbit att röra sej då.

Imorse vaknade jag 05,14 pigg som en tupp men lyckades somna om efter mkt vrid och vänd klev upp vid halv 8 igen. Lika bra att börja vänja sej för om 10 dagar har vi BF ♥ fatta de är ju skit snart ju :) längtar som satan efter mitt lilla gryn nu! h*n lever om i megen som satan nu och jag tycker att det ska vara mkt bättre att komma ut jag, där det finns plats att röra sej fritt på men vi är inte helt sams om den frågan jag och Knoddas. Men snart så ♥ 

 

Idag morse så kom Anna och Emmy hit på lite morgonkaffe och prat =) det gillas. sen så åkte jag och hämtade Mamma för en tur till Ockelbo med lunch på Trillinn och lite handling. =)

 

ska snart hem till Terese hon fyller år idag Grattis grattis ♥ ska få smörgåstårta! det bara vattnas i munnen på mej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0