ÄLGJAKT



Snart så nu äre näääääära imon så drar det igång finaly som jag har väntat... klockan ringer 05.15 imon o jag kommer att vakna med ett leende på mina läppar klä på mej gå ner o packa väskan o vänta på att pappa kommer o hämtar mej o farfar. sen blire skogen o jakt. en hel vecka ska jag umgås med pappa o farfar <3

Igår va Peter o Annica hit o åt lite mat o drack gott trevligt trevligt sen kom pappa mamma o lööke o hälsade på. full fart hela dagen..

Fredagen så va vi bjudna till Rävåsen på mat o dryck med lite spel =) men dom bästa. Lika par leka bäst spelade vi kunde ganska mkt om Johan jag som jag inte trodde att jag inte kunde haha ;)
imon äre 2 år sedan jag träffade mannen i mitt liv tänk att de hår gått 2 år redan.. ofartbart... Älskar dej Johan.


puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0