Trivsamt

Jag verkligen bara älskar Trivsamt, det finns så mkt man vill ha. ja typ allt. =) va in där igår o hittade ett fat 2 ljusstakar ett hjärta med texten "Fånga Dagen" och ett större hjärta. dekorerade med lite grankvistar och stenar. sen hade jag  i Skogsfrost min absoluta favorit doft. blev verkligen nöjd.

Som ni redan vet så ska jag och Johan ha barn :) den lilla är beräknad i början av Maj. gissa om vi längtar kan inte vara gladare. Magen börjar synas ganska mkt nu tycker jag mysigt :) i december så ska vi in och kolla på lillhjärtat vårat. <3

Va in på sjukhuset i går Johans pappa fick problem med hjärtat, så vi va in med lite saker urk jag tycker verkligen inte om sjukhus får så obehaglig känsla i kroppen men de är nog för att mormor dog där, och vi fick äka dit o säga hej då. ne tycker inte om sjukhus nå vidare.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0