Älskar verkligen vintern

Ja finns det någon bättre årstid än vintern?! Ne det tycker inte jag iaf. vintern är det bästa jag vet snön stämningen o allt som hör till. Ja till o med halkan som kommer. =) men de är ju min åsikt de, visst kan det vara härligt med sommaren osså men inte lika som vintern.

Det tycker Rocky med han blir så glad hela han o bara springer omkring o njuter o slänger sej i snön <3 mammas hjärta då.



Snart så äre dags att börja baka pepparkakor o koka knäck med underbart o ha en julskiva o lyssna på undertiden :) tänkte att jag kanske skulle ha ett pepparkakshus i år med tycker att det hör till på nå vis de hade vi när jag växte upp.. osså när man fick äta upp det sen.. :)


Snart mina kära vänner är det dags för att ÄNTLIGEN få kolla på det lilla hjärtat som ligger i min mage o växer :) kan fortfarande inte fatta att jag o Johan ska ha barn! det är ju helt otroligt som vi har längtat o längtar efter den lilla underbara varelsen <3 Helt underbart kan jag säga. VILL HA MAJ NU. vill att knoddas ska komma till oss <3

Ne nu ska jag kolla lite tv sen sängen för skolan imon igen..

 

puss o god natt mina kära älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0