Valbo :)

Idag så va jag o Jessica till Valbo :) Tack vännen för en trevlig dag, det kändes inte som vi hade vart där så länge så kollade vi på klockan vips så hade 5 timmar redan gått ;) ojdå.. aja tiden går fort när man har roligt :) Köpte en väska o en nyckelhängare som jag är skiiit nöjd med. :)



Älsklingen jobbar eftermiddag :( så trökit men men snart kommer han hem till mej min underbara :)

O vem har kommit på CSI triologi??? vaaaa vilket skämt hoppa över fruar bara för att dom ska ha nån triologi?! d va det dumaste jag har hört... då kan dom ju ha det med fruarna osså tycker jag. nästan så jag ska ringa till kanal 5 o säga det. Mkt besviken är jag nu...


Slänger in en bild på min älsklingshund med. mammas älskling <3


Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack själv vännen för en trevlig trip!! Det får vi göra om snart!! :-) kram

2010-04-03 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0