Stressmorgon!

I morse kl 07.30 ringde jobbet o frågade om jag kunde komma o jobba från halv 9 till halv 2. jaha jaha tänkte jag hur ska jag kunna ta mej ner när johan har bilen o de finns inge bensin i opeln o kjellas va inte öppet så jag fick ringa till terese så jag fick låna hennes bil. toook panik till jobbet om jag skulle va där halv 2. hann knappt bortsa håret bara på med kläderna o borsta tänderna, men jag hann till halv 9. hatar när som ringer ¨på morgonen o vill att jag ska komma. men men nu så äre denna dag klar. ska lägga mej på soffan o sova en stund. tills hjärtat kommer hem. =)

Ikväll så äre min tv kväll med min date med fruarna o sen cogar town :D så johan brukar åka bort på tisdagskvällarna han tycker inte att jag är så trevligt då ;) haha..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0