Lördagskväll!

Lördagskväll som sagt är själv hemma Älsklingen är på 30 års fest i Storvik, får se när jag ska hämta han, så jag o Rocky har mor o son mys ikväll. :D
Har möblerat om i vardagsrummet har tagit bort lite saker o tagit upp hela soffan, det blev mkt bättre! Får vänta på domen när Johan kommer hem men jag tror att han osså tycker att de blev mkt bättre.

Jobbade med Jessica igår =) gick skit bra trivs o jobba med henne allt flyter på så bra när vi jobbar tycker jag, har sökt sommarjobb där så jag hoppas att jag får det!

Va in på markanden i Ockelbo i dag med mamma systrar o pojkarna o älsklingen, hittade dock inget fynd men de va mysigt ändå solen värmde så skönt så de va trevligt.


Kan bara säga att jag är så kär i min Johan så ni kan inte ana. Hur har jag kunnat få en sån underbar sambo?? jag måste ju vara  den lyckligaste tjejen på jorden. Du är mitt allt Johan. alltid du o jag.

Ne nu ska jag mysa med min rocky iväntan på Johan.

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0