Spark

Idag så åkte jag o älsklingen spark med Rocky :) satan så kul de va han fick dra mej så han va dåligt trött när han kom hem gick o la sej i sitt rum sen såg vi inte han på ett par timmar :) fort de gick i nerförsbackarna då haha me like. ska åka i mon igen med han.. är nog bra träning för han skulle jag tro, o få jobba lite =)

sitter nu hemma hos mor o pappa har ätit pizza med älsk mamma pappa anna o micke =) nu kaffe o en annan del av köping.¨
senare blire soffan med älsk o johan falk :)

va o åt o bowlade med anna terese o mor igår fy fan va kul de är o bowla :) vann gjorde jag med :) haha kung  som man är. :) haha ne skämt men kul va de.





Behöver jag säga nå mer om min hund?! Nog att han är världens finaste Rocky. Mammas ögonsten.


















                                                                 PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Systeryster

JAJA... Nästa gång åker du på storstryk!!! ;)

2010-01-24 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0