Guns´N Roses

Johan är i viken så nu har jag o rocky ensam tid. o den spenderas ju såklart med Axl Rose ;) Johan gillar ju inte dom så jättemkt så jag lär passa på när han inte är hemma :)
har nyss kommit hem från Morfar han fyller 75 idag så vi har vart dit o fira han o ätit smörgåstårta så fruktansvärt gott =)

Här uppdateras de inte så mkt har jag märk hinner liksom inte med det heller, de finns ju inte så mkt att skriva om heller. men men...

Trvis fortfarande lika bra med Johan o huset de är den bästa tiden i mitt liv just nu, är såååå glad att jag har dej johan o rocky med. <3 ni är mitt allt skulle offra allt för eran skull...

Ska vara chafför till Johan o Pappa på lördag så då tänkte jag mor o terese att vi skulle bowla lite de är ju så himla skojj.... :)

Saknar dej så fruktansvärt mkt Arraz det går inte en dag utan att jag tänker på dej... men jag vet att du har det bra i himlen nu <3 sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0