3 Pojkar

Hej hej

Idag så ska jag o Johan ha pojkarna sovandes hos oss :) Terese ska jobba i mon o dagis är stängt så då ska dom få sova hos oss. :) Mysigt tycker jag. Hoppas bara att dom tar sovmorgon i mon, har ju inte klivit upp tidigt sen jag vet inte när. Victor sover ju lääänge men de finns ju två andra som tydligen tycker om att vakna tidigt.. =(

Vi ska äta hemagjord Pizza idag *mm* såå gott det kommer att bli. känner redan hur det rinner i munnen på mej.

Håller på o fixar i ett rum nere i källaren, jag ska ha det som torkrum till tvätten är så trött på att ha den i Rockys rum o ta plats när de inte är så stor plats där ändå. Så det kommer nog att bli bra. =)

är bjuden hem till mor o pappa i mon på mat, tackar vi för så slipper Johan göra mat. Det är han som är kocken i vårat hus kan ju inte laga mat jag. o han är så duktig min Älskling.

Ne nu har jag inge ork att sitta här med. ska pussa på mitt hjärta.


xoxo


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Tack så jätte mycket för barnvakten idag :)

2010-01-06 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0