Rosa Rosor



Jaha nu snöar det igen, börjar bli lite trött på detta snöande nu =( gillar inte att skotta denna snö nu nå mer...

Fick blommor av Älsklingen idag =) Rosa rosor o liljor som jag ÄLSKAR! hsn är så snäll min Johan.. det finns ingen som är som han. <3

Älsklingen håller på med maten, det blir Fläskfilé med smörslungad lök o ris. :) visst låter det gott? Det bara vattnas i munnen på mej när jag känner lukten från köket.
Sitter o tittar på Pistvakt Johan tycker att jag är ivägen när han lagar mat så det är lika bra att jag sitter här o håller mej bprta från köket!

Jag säger som en vän till mej sa för någon dag sen: Nu har du gjort ditt val, det kommer alldrig att bli som förr. Man kan inte bara göra som du har gjort o sen tro att allt ska bli som förr. för så funkar det inte lilla du... Men det lär ju tillomed du fatta...

VILL HA SOMMAR SOL O VÄRME NU! HÄLLST IGÅR

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0