Pistvakt

Åhhh sagt de förr o säger det igen. Det finns ingen som jag älskar lika mkt som min sambo Johan han är för underbar. den 19:e firade vi 8 månader, o när jag kom hem på kvällen så fick jag blommor kitty filt ljus med älgmotiv en mjuknalle o en smörkniv med älg på, duchcreme från lingon & ros., lycktar skiiit gott.. kan säga att jag har hittat mannen i mitt liv. mannen med ett stort M.. jag älskar dej Johan Zetterholm.

Idag har jag lekt med syster, emmy o mor hos anna satt o drack kaffe o hade det trevligt. sånt tyckerjag om. men ikväll så ska jag o älsklingen lägga oss i soffan o kolla på Pistvakt. älskar verkligen den serien. det är min humor de.

Igår så va vi hos syster o micke åt gott drack gott o kollade på melodifestivalen =)  tyckte lätt att darin va bäst. gillar hans röst så mkt. så jag håller på han i finalen med. jag tycker att melodifestivalen blir sämre för varje år som går, men man måste ju ändå kolla på de. de gör man ju varje år. sitter man där o klagar. haha

Har så fruktansvärt ont i huvudet, :(  BUHU... fick de när jag skottade snö, togväll i för Kung o fosterland. haha ne men jag hatar denna snö nu. vill ha vår blommor o fåglar. varma dagar så man kan sitta på altanen o dricka kaffe o bara njuta av att leva.

Allt känns så bra nu, trivs verkligen med allt. kan inte få de bättre. hur ska jag kunna få det när jag har världens goaste pojkvän som gör allt för att jag ska ha det bra! han kan verkligen ta hant om mej han. ser till att jag har det bra o trivs innan han gör det. <3 du är allt jag någonsin har önskat mej Johan.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0