Kärlek

Vi bråkar som alla andra vi säger saker som vi inte menar vi sårar varandra med våra ord. Men du ska veta Johan att jag kommer alltid att älska dej. Även fast vi bråkar ibland men de är ju normalt. vi kan gå varandra på nerverna driva varandra till vansinne. men du kommer allitd att vara min KÄRLEK. luften jag andas. Jag lämnar dej aldrg Johan. Du är mitt allt. min luft min syre. min STORA kärlek.

Har nyss kommit hem från syrran har grattat Rasmus som fyller 6 år. fast han fyller den 9:e men terese hade kalas idag eftersom pojkarna åker till Jimmy i mon.

Johan har åkt till André en sväng så jag o rocky är själva. har börjat att bära in ved med de är ju så tungt så jag lärade ta en paus, ska snart ut igen. måste ha torr ved de är så trökit att elda med blöt ved.

Johan berättade för mej igår hur han vill göra på övervåningen. kommer att bli skitbra. vi ska dela av halva sovrummet o göra en stor gaderob eftersom vi har ett sånt stort sovrum. jag måste ha en stor gaderob jag får inte plats med mina kläder nå mer. jag fattar inte har så mkt kläder men har aldrig några som passar mej :(

sen så ska vi göra ett badrum i kallförrådet med bubbelbadkar :) nice sånt tycker jag om. men de ska vi nog inte göra nu väntar ett tag med det. =)

ne nu ska jag ta en ryk. =)

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan de varaför att du tar mina kläder hela tiden????? :)

2010-02-07 @ 19:48:16
Postat av: Anonym

haha nene terese de äre inte ;)

2010-02-08 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0