Längesen

ja nu vare ett tag sen jag bloggade sist, har haft fullt upp sen i fredags, började med att jag fick jobba fredag dag sen så höll vi på ute på gården o slängde en massa skräp o eldade johan micke o ove höll på o kapa ved. tack så hemst mkt för hjälpen en stor ros till er.

Lördag o söndag jobbade jag kväll så jag missade Liams dop :( men jag får kolla på korten ist =) dom säger att de va jättefint. :) Idag så har jag jobbat dag. =) så de har blivit en del jobb dom sista dagarna. inte mej emot. har fått reda på att jag ska få vara på Kremlan i sommar med :)

väntar på att mamma ska komma o hjälpa mej med ett par gardiner som jag ska upp med i köket. rosa osså så ska jag ha en rosa duk svarta ljusstakar o rosa blockljus i dom kommer nog att bli jättebra!

I mon blire en valbo dag med mamma :) har ju en syster som fyller 31 imon måste kolla efter något till henne men jag vet redan va jag ska köpa men man kan ju kolla om man hittar nå annat :)

ska hålla på med veden när Johan kommer hem så vi kanske blir klar nångång men vi har ju mkt uppe hos morfar med som ska kapas o klyvas. inte fet roligaste man kan hålla på med. men men vill ju inte frysa heller.

 

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0