Vit Jul =)



Ja det ser ut som att de kommer att bli en vit jul :) som jag har längtat efter denna snö så kom allt på en gång. Johan va inte så glad på denna snö i morse när vi skulle till mor & pappa. Lärade skotta fram bilen den satt fast så vi kom knappt upp. sen så hade bakhjulet låst sej... men de gick tillslut.

Håller på o småstädar lite fast får göra det mesta i mon, för Johan tycker inte om när jag städar han säger att de knappt går o prata med mej då. haha men jag tycker att de är kul o städa o lyssna på bra musik då kan jag hålla på hur länge som helst. :)

Jobbade kväll igår va helt slut när jag kom hem så Johan hade tänt bastun så vi satte oss där med några öl :) inte helr fel va de. =) o kan säga att de gick rakt upp i huvet på engång. vart ju nästan full :P

Mor o pappa ska bjuda på mat ikväll :) de tackar vi för.. Tack snälla mor <3

Tänk att de bara är 4 dagar kvar till Jul, Åhh så fort det går. kommer jag att bli som ett litet barn igen jag verkligen älskar julen. o paket får man ju med. .:) men mest av allt så får jag vara med dom jag älskar mest min familj... kommer att bli kanon...

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0