Prata!

Hur svårt kan de va att prata?? för mej är det ett stort problem, jag vet inte varför men jag kan inte prata om känslor eller vad jag tänker på. har jättesvårt att öppna mej. jag vet att folk omkring mej lider på grund av detta. Jag försöker att bättra mej, men de är så svårt... :(
Förlåt för att jag är så svår att prata med. eller förstå.

Nu ska jag, johan o rocky åka till stugan o sova kvar. ladda om för att jobbakväll i mon.! ingen höjdare men jag måste ha pengarna.!!

ne nu ska jag ut med boppy o sen packa för avfärd.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de kan va svårt,men själv är de lätt tycker jag om de är folk man litar på eller tycker mycke om:).. Och du tillhör dom kategorierna <3 kramiz

2009-12-18 @ 18:23:46
Postat av: Johanna

tack malin <3<3

2009-12-21 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0