Kärlek = Johan Zetterholm


Hur har jag kunnat haft en sån tur i kärlek? jag fattar inte att jag har det så bra.
Johan jag har aldrig träffat någon som dej. en kille med så mkt kärlek att ge mej, en sån trygghet du ger mej. Jag älskar dej av hela mitt hjärta skulle aldrig kunna lämna dej. du är mitt allt. sen den dagen jag träffade dej så har mitt liv bara blivit bättre o bättre. du visar verkligen att du älskar mej, bara mej. jag behöver inte ändra på mej för att bli bättre i dina ögon. för i dina ögon så är jag perfekt säger du. När du håller mej i din famn så smälter jag Att få somna o vakna brevid dej är det bästa jag vet. Jag älskar dej Johan Zetterholm

 
                                                                            ROCKY & JAG

 



Ska jobba imon. Dag o det har jag aldrig gjort så vi får se hur det går. synd att Jessica inte jobbar dag hade kännts bättre då men de ska nog gå bra ändå.. =) skönt att få göra något om dagarna.... tjärna lite pengar med. de är inte helt fel.

På fredag så ska jag o mina älskade åka till stugan o bara mysa o ha de bra. :)

Gud vilken julkänsla jag får när jag tittar ut genom fönstret, denna jul kommer bli så bra, att få vara med dom man älskar mest av alla sin familj de kan ju inte bli bättre... :)

ne nu ska jag kolla till maten

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0