Himlen har fått tillbaka sin vackraste ängel

Saknar dej <3
Himlen har fått tillbaka sin finaste ängel någonsin.

Idag är det ingen bra dag! Våran älskade Arraz har lämnat oss :( I 13 år fanns han hos oss men idag så fick han se solen för sista gången.
Jag älskar dej Arraz. Men jag vet att du har det bra i himlen nu. du ligger där på ett moln o tittar ner på oss. :) det finns inga ord för hur mkt jag saknar dej. Igår låg jag o höll om dej. du tittade in i mina ögon o jag vet att du sa hej då till mej. Ha det bra min älskade Ängel

Idag så fyller min kära syster år. Grattis grattis på dej <3

håller på o bakar en tårta som vi ska ha till efterätt i mon ska till anna o micke o äta med mor o far. så det kommer att bli trevligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0